ATM Grupa SA sprzedaje „Ranczo” na Wschód. Szykuje kolejne produkcje na inne rynki

Powstanie rosyjska wersja „Rancza”. ATM Grupa SA prowadzi zaawansowane rozmowy o sprzedaży licencji na produkcję serialu z jedną z firm, działających w Rosji i na Ukrainie. Zainteresowanie „Ranczem” jest tam duże.
ATM Grupa SA sprzedała już wschodniemu partnerowi – firma na razie nie chce ujawniać swojej nazwy, tzw. opcję czyli prawo do wyłącznego prezentowania projektu na rynku wschodnim. Obecnie partner ATM Grupy SA adaptuje serial na potrzeby zainteresowanych nim stacji. „Ranczo” miałoby być pokazywane najpierw w Rosji, a później w innych krajach regionu. Wiadomo, że w rosyjskiej wersji zostanie zastąpiona postać księdza – prawdopodobnie inną osobą zaufania publicznego np. dyrektorem szkoły. Religia i duchowni w rosyjskich w produkcjach rozrywkowych są tematem delikatnym, wręcz tabu. Duchowny bohater mógłby wzbudzić kontrowersje.
Zaawansowane negocjacje w sprawie sprzedaży „Rancza” są efektem spotkań menedżerów ATM Grupa SA, przy okazji ostatnich międzynarodowych targów telewizyjnych MIPTV w Cannes ( 4-7 kwietnia br.). Wspomniana firma nie jest jedyną zainteresowaną produkcją. Przedstawiciele ATM Grupy SA rozmawiali o sprzedaży serialu także z kilkoma innymi.
Zainteresowaniem zagranicznych firm m.in. z Azji i Europy cieszą się także teleturnieje ATM Grupy SA. Zwłaszcza „Eliminator”, który został bardzo dobrze przyjęty podczas targów w Cannes. Teleturniej jest nietypowym sprawdzianem wiedzy. Zadaniem uczestnika jest wskazanie pytań, które wyeliminują pozostałych dziesięciu przeciwników, przy czym sam nie musi znać odpowiedzi. Obecnie ATM Grupa SA przygotowuje ofertę dotyczącą „Eliminatora” dla producentów zrzeszonych w Sparks Network (sieć skupia producentów z całego świata) – m.in. Zebra z Hiszpanii. Chęć zakupu „Eliminatora” zadeklarowały także Imagic i In Media Plus z Libanu. Z kolei o sprzedaży teleturnieju „Gra w ciemno” ATM Grupa SA rozmawia z TKL z Wietnamu, który wyprodukował na tamtejszy rynek „Idola”.  Natomiast agent, z którym ATM Grupa współpracuje w USA adaptuje obecnie „Grę w ciemno”. Wkrótce zaprezentuje ją na amerykańskim rynku. Ponadto przedstawiciele ATM Grupy SA prowadzą zaawansowane rozmowy o produkcji dokumentu dla History Channel i współpracy z NBC Universal.

Authors

Related posts

Top