ATM Rozrywka wśród najchętniej oglądanych kanałów

ATM Rozrywka (ATM Grupa SA) jest jedenastą najchętniej wybieraną stacją. Średnio gromadzi 29,2 tys. widzów.

Tym samym ma 0,6 proc.* udział w rynku kanałów telewizyjnych. Lepszy wynik mają tylko duże ogólnopolskie telewizje – TVP 1 (13,8 proc.), Polsat (12,3 proc.), TVN (11,6 proc.), TVP 2 (11,3 proc.), a z mniejszych kanałów TVP 3 (5 proc.), TVN 7 (2,7 proc.), TV 4 (2,5 proc.), TV Puls (2,3 proc.), Polo TV i  TVP Polonia (po 0,7 proc.).

Natomiast wśród widzów telewizji cyfrowej ATM Rozrywka ma 3,2 proc. udział i dziewiątą pozycję. Przed nią są: TVP (14,7 proc.), Polsat (12,3 proc.), TVP 2 i TVN ( po 10,5 proc.), TVP 3 (8,4 proc.), TV Puls (5,4 proc.).oraz TVN 7 (4,5 proc.), TV 4 (3,8 proc.).

– Pierwsze wyniki oglądalności ATM Rozrywki są o wiele lepsze niż się spodziewaliśmy – komentuje Maciej Grzywaczewski, wiceprezes ATM Grupy SA. – Zwłaszcza w okresie kiedy dopiero budujemy pozycję stacji na rynku. Potwierdzają, że trafiliśmy w potrzeby odbiorców z ofertą programową. To także kolejna dobra wiadomość dla nas w ostatnich dniach. Pierwszą było potwierdzenie przez Krajową Radę i Radiofonii i Telewizji, że ATM Rozrywka nadaje zgodnie z przyznaną koncesją – dodaje Grzywaczewski.

Obecnie stacja emituje głównie programy produkowane przez ATM Grupę SA: teleturnieje „Awantura o kasę”, „Gra w ciemno”, sitcom „Świat według Kiepskich” i serial „Pierwsza miłość”. Ponadto od sierpnia na antenie ATM Rozrywki emitowane będą reklamy. Brokerem stacji jest Polsat Media.

ATM Rozrywka jest dostępna na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej i na platformie Cyfrowego Polsatu. Nadawca finalizuje obecnie rozmowy z przedstawicielami sieci kablowych i prawdopodobnie jeszcze w sierpniu ATM Rozrywka będzie dostępna u operatorów kablowych.

 

*Wszystkie dane za Nielsen Audience Measurement za okres od 19 do 22 lipca 2012 roku.  

Authors

Related posts

Top