Nowa scenografia i wątki w „Pierwszej miłości” po wakacjach

W nowej scenografii ruszyły zdjęcia do piętnastego sezonu serialu „Pierwsza miłość”. Nowe odcinki Polsat pokaże po wakacjach.


Zmiana scenografii wiąże się także ze zmianami u bohaterów serialu. Od początku nowego sezonu sporo będzie się działo u Oli (Dominiki Kojro), która wróci do domu rodziców i tam zamieszka. Z kolei Sabinę (Urszula Dębska) czeka nowe wyzwanie. Za namową przyjaciół zdecyduje się uruchomić własny biznes. Zostanie projektantką i otworzy dom mody. Artur (Łukasz Płoszajski) zamieni mieszkanie na apartament. Odnowiono także kawalerkę Anny (Agnieszka Włodarczyk) i Pawła (Mikołaj Krawczyk). Ci ostatni będą  starali się o dziecko. Nie bez powodu w scenografii przygotowano pokój, w którym zamieszka maluch. Nie wspominając, że miniony sezon zakończył się porodem Marysi (Aneta  Zając) i tu widzowie mogą również spodziewać się, że wiele się wydarzy. Po raz drugi mamą zostanie także Kinga (Aleksandra Zienkiewicz). A poza tym w jej życiu pojawią się aż dwaj mężczyźni. Nowy wizerunek, w tym salon, zyskał też dom Śmiałków w Wadlewie. Powiększono także bar Barbarian ulubione miejsce spotkań głównych bohaterów. Wszystko będzie można zobaczyć w Polsacie już we wrześniu.


Minionym sezon wiosennym telenowela „Pierwsza miłość” (pon. – piątek, godz. 18 Polsat) zakończyła rekordowym udziałem w grupie komercyjnej. Ostatni odcinek, wyemitowany 16 czerwca miał 38,8 proc. SHR w grupie 16-49 oraz 2, 4 mln widzów. „Pierwsza miłość” z miesiąca na miesiąc zwiększała swoje udziały w rynku i przez cały ten czas, z ogromną przewaga, była liderem swojego pasma emisji. Porównując tę wiosnę do ubiegłorocznej, serial zwiększył widownię o ponad 62 tys.. Udział w grupie komercyjnej wzrósł o 10 proc. i wyniósł średnio 26, 6 proc. Dla porównania konkurencyjny serial „Prosto w serce”, pokazywany w TVN, miał tej wiosny średnio 22,9 proc. w grupie 16-49, czyli o 14 proc. mniej. Natomiast wśród mieszkańców miast powyżej 100 tys., w grupie 16-46 „Pierwsza miłość” miała średnio 20 proc., czyli o 12 proc. więcej niż w ubr.. Dobre wyniki w ubiegłym sezonie oraz niesłabnące w czasie wakacji zainteresowaniu serialem w Internecie, pozwalają przypuszczać, że jesienią będzie nadal cieszył się dużą popularnością.

Authors

Related posts

Top