Nowe odcinki „Pierwszej miłości” aż do 16 czerwca

Chociaż część seriali w głównych stacjach telewizyjnych zostanie wygaszona z końcem maja, „Pierwsza miłość” w Polsacie będzie emitowana do 16 czerwca.


Wcześniejszy koniec wiosennych ramówek i rozpoczęcie wakacyjnych powtórek ogłosiły już branżowe serwisy i tv guidy. Natomiast widzowie „Pierwszej miłości” będą mogli oglądać nowe odcinki do 16 czerwca (Polsat, poniedziałek – piątek, godz. 18). Twórcy serialu przygotowali dla nich kilka zwrotów akcji. Jednym z nich będzie ślub Eweliny (Magda Górska) i Bartka (Rafał Kwietniewski), poprzedzony gorącym wieczorem kawalerskim Bartka. Nie zabraknie też wątków sensacyjnych. Mikser (Błażej Michalski) zostanie wciągnięty przez Olafa (Bartosz Żukowski) w nielegalny handel diamentami, Kingę (Aleksandra Zienkiewicz)  uprowadzi Manuel (Wojciech Medyński), a między tym ostatnim a Pawłem (Mikołaj Krawczyk) dojdzie do pojedynku na śmierć i życie. Ponadto Paweł oświadczy się Annie (Agnieszka Włodarczyk), a ostatni odcinek, w którym Marysia (Aneta Zając) zacznie rodzić, będzie miał niespodziewany finał.


Średnia widownia „Pierwszej miłości” to 2,3 mln* widzów (styczeń – 21 maja br.). Średni udział w grupie komercyjnej w tym samym okresie to 24 proc.. Warto podkreślić, że od początku stycznia do chwili obecnej udział w grupie komercyjnej wzrósł aż o 5,8 proc.. Ponadto średni udział „Pierwszej miłości” w grupie komercyjnej jest o 2,5 proc. wyższy niż w przypadku konkurencyjnego serialu „Prosto w serce”, emitowanego niemal w tym samym czasie w TVN, który ma 21,5 proc. udział w grupie komercyjnej. Jednym z najlepiej  oglądanych odcinków „Pierwszej miłości” w tym sezonie był ten wyemitowany w ubiegłą środę, 25 maja. Widzowie śledzili wówczas jak Paweł kolejny dzień czuwa przy łóżku postrzelonej przez Manuela Anny – w końcu się wybudziła oraz perypetie Eweliny, która zgubiła zaręczynowy pierścionek. Ten odcinek zgromadził przed telewizorami 2,2 mln widzów i miał rekordowy w tym roku udział w grupie komercyjnej to 33, 7 proc.. Dla porównania  środowy odcinek „Prosto w serce” oglądało  1, 9 mln widzów, a udział w grupie komercyjnej to 20,9 proc.. 


*Wszystkie dane za Nielsen Audience Measurement.

Authors

Related posts

Top