Aktulności BIZNES Kultura

A.J Finn w Empiku Silesia

AJ Finn, autor "Kobiety w oknie" - najpopularniejszego thrillera 2018 roku spotka się z czytelniczkami i czytelnikami 19 maja o godz. 16:00 w katowickim salonie Empik Silesia w ramach Apostrof. Międzynarodowy Festiwal Literatury. Spotkanie poprowadzi Maria

Data publikacji: 2018-05-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: A.J Finn w Empiku Silesia
Kategoria: BIZNES, Kultura

AJ Finn, autor "Kobiety w oknie" – najpopularniejszego thrillera 2018 roku spotka się z czytelniczkami i czytelnikami 19 maja o godz. 16:00 w katowickim salonie Empik Silesia w ramach Apostrof. Międzynarodowy Festiwal Literatury. Spotkanie poprowadzi Maria Olecha-Lisiecka.

A.J Finn w Empiku Silesia BIZNES, Kultura - AJ Finn, autor "Kobiety w oknie" - najpopularniejszego thrillera 2018 roku spotka się z czytelniczkami i czytelnikami 19 maja o godz. 16:00 w katowickim salonie Empik Silesia w ramach Apostrof. Międzynarodowy Festiwal Literatury. Spotkanie poprowadzi Maria Olecha-Lisiecka.

Światowy fenomen na polskim rynku! Prawa już przed premierą sprzedane do 40 krajów ? historyczny rekord popularności!

Anna Fox spędza dni, pijąc za dużo wina, oglądając stare filmy, wspominając szczęśliwsze czasy? i szpiegując sąsiadów. Pewnego wieczoru widzi coś, czego nie powinna. Wie, co widziała? A może to tylko jej wyobraźnia? Kto jest w niebezpieczeństwie? Kto jest niebezpieczny?

W tym diabolicznie porywającym thrillerze nikt – i nic – nie jest tym, czym się wydaje! Kobieta w oknie jest inteligentną, wyrafinowaną powieścią psychologiczną, która przypomina najlepsze z dzieł Hitchcocka! On sam od ręki kupiłby prawa do filmu!

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
A.J Finn w Empiku Silesia BIZNES, Kultura - AJ Finn, autor "Kobiety w oknie" - najpopularniejszego thrillera 2018 roku spotka się z czytelniczkami i czytelnikami 19 maja o godz. 16:00 w katowickim salonie Empik Silesia w ramach Apostrof. Międzynarodowy Festiwal Literatury. Spotkanie poprowadzi Maria Olecha-Lisiecka.
Hashtagi: #BIZNES #Kultura

A to już wiesz?  Agencje H2O Creative i OS3 przygotowały wspólnie kampanię dla Stock Prestige

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy