Aktulności BIZNES Media i PR

Cut the Mustard wygrywa przetarg social media H&M

Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy

Data publikacji: 2019-01-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cut the Mustard wygrywa przetarg social media H&M
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo?Wschodniej.

Cut the Mustard wygrywa przetarg social media H&M BIZNES, Media i PR - Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo?Wschodniej.

Od 1 lutego agencja wspiera szwedzką markę odzieżową w zakresie strategii, kreacji i egzekucji w kanałach social media. Przez 2 lata Cut the Mustard będzie odpowiadać za działania na 5 rynkach Europy Środkowo ? Wschodniej: polskim, czeskim, słowackim, rumuńskim i węgierskim.

Współpraca jest wynikiem wygranego przez Cut the Mustard przetargu, rozstrzygniętego przez H&M w połowie grudnia ubiegłego roku.

Przez ostatnie dwa lata firmy współpracowały projektowo. Agencja odpowiadała m.in. za ideę kreatywną i komunikację muzycznych wydarzeń specjalnych ?H&M Dworzec? oraz ?H&M Music?, a także za taktyczną aktywację social media ?Walentynki bez cenzury? przeprowadzoną w kanałach własnych marki. Zrealizowano również działania content wideo ?H&M Konfrontacja Stylów Męskich?, składające się z serii męskich pojedynków nawiązujących stylistyką do zawodowych gal bokserskich. Materiały wideo opublikowane zostały na kanałach social media Newonce, a także na profilach influencerów.

Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, British Automotive Polska, Dawtona czy Happy Color.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Cut the Mustard wygrywa przetarg social media H&M BIZNES, Media i PR - Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo?Wschodniej.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Płeć ma znaczenie ? czyli o newsletterach dla kobiet i mężczyzn

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy