Aktulności BIZNES Media i PR

MOC ATRAKCJI DLA CAŁEJ RODZINY- za nami letnia kampania promocyjna Tchibo Family

W tegorocznym Projekcie Plaża Tchibo postawiło na Mamy i Żony! Przesłaniem cyklu 8 spotkań z rodzinami gwiazd było sprawienie przyjemności paniom domu, które - jak ukazuje badanie agencji IRCenter, samodzielnie stawiają czoła większości domowych obowiązków, obok pracy

Data publikacji: 2018-08-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MOC ATRAKCJI DLA CAŁEJ RODZINY- za nami letnia kampania promocyjna Tchibo Family
Kategoria: BIZNES, Media i PR

W tegorocznym Projekcie Plaża Tchibo postawiło na Mamy i Żony! Przesłaniem cyklu 8 spotkań z rodzinami gwiazd było sprawienie przyjemności paniom domu, które – jak ukazuje badanie agencji IRCenter, samodzielnie stawiają czoła większości domowych obowiązków, obok pracy zawodowej.

MOC ATRAKCJI DLA CAŁEJ RODZINY- za nami letnia kampania promocyjna Tchibo Family BIZNES, Media i PR - W tegorocznym Projekcie Plaża Tchibo postawiło na Mamy i Żony! Przesłaniem cyklu 8 spotkań z rodzinami gwiazd było sprawienie przyjemności paniom domu, które - jak ukazuje badanie agencji IRCenter, samodzielnie stawiają czoła większości domowych obowiązków, obok pracy zawodowej.

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż ? w raz z ?Projektem Plaża? TVN.  Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach. Na plażujące rodziny, oprócz najwyższej jakości kawy serwowanej przez profesjonalnych baristów czekała moc atrakcji i warsztatów, które poprowadziły znane i lubiane rodziny gwiazd dużego ekranu ? m.in. Natalia Kukulska z mężem Michałem Dabrówką, Edyta i Cezary Pazurowie, Dominika Grosicka z dziećmi oraz Olga Borys z Wojtkiem Majchrzakiem i córką Mirą.

Wakacje to jeden z niewielu okresów w ciągu roku, który rodziny spędzają razem. To także urlop wszystkich zapracowanych pań domu, żon i mam od wielu codziennych zawodowych, domowych i rodzinnych obowiązków.

Tchibo stawia na kobiety

W tegorocznym Projekcie Plaża Tchibo Family postawiło na Mamy i Żony! Głównym przesłaniem cyklu 8 spotkań z rodzinami gwiazd było sprawienie chwili przyjemności mamom, żonom, paniom domu, które – jak ukazują wyniki badania przeprowadzonego w czerwcu tego roku na zlecenie Tchibo przez agencję badawczą IRCenter, na co dzień samodzielnie stawiają czoła większości domowych i rodzinnych obowiązków, obok codziennej pracy zawodowej ? mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.

Marka Tchibo postanowiła zwrócić uwagę na ten fakt, a także docenić i uhonorować zaangażowanie kobiet w życie rodzinne, organizując dla nich chwilę relaksu, małe kulinarne niespodzianki, które najlepiej smakują przygotowane przez najbliższych.

Nadmorskie spotkania z Gwiazdami.

Wśród gwiazdorskich rodzin zaproszonych do projektu pojawiły się nazwiska największego formatu, m.in. Natalia Kukulska, Dominika Grosicka, Edyta Pazura i Olga Borys. Znane i lubiane mamy przybyły wraz z rodzinami, mężami i dziećmi. Pojawili się także najzdolniejsi młodzi kucharze, zwycięzcy kulinarnego show Masterchief Junior – Julka Cymbaluk i Bartek Kwiecień wraz z mamami, aby na oczach plażowiczów przygotować dla nich autorskie kawowe niespodzianki.

A to już wiesz?  Bataty ? właściwości odżywcze i zastosowanie

Plażowe atrakcje dla całej rodziny.

W strefach Tchibo Family, obok warsztatów kulinarno – balistycznych z udziałem rodzin zaproszonych Gwiazd dużego ekranu, plażujące rodziny skorzystać mogły z mnóstwa atrakcji przygotowanych z myślą o nich. Pod okiem wykwalifikowanych animatorek, dzieci czekała moc plażowych atrakcji, a wśród nich gry, konkursy sprawnościowe, zajęcia plastyczne oraz ogromna dmuchana poducha do skakania. Rodzice zaczerpnąć mogli odrobiny relaksu korzystając z przygotowanej z myślą o nich strefy chill out z obszernymi hamakami, wygodnymi leżakami oraz nieograniczoną ilością świeżo parzonej kawy ? mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.

Siedem najpopularniejszych kurortów, osiem niezapomnianych rodzinnych imprez Tchibo Family.

?Projekt Plaża?, popularny letni program telewizji TVN, już po raz dziesiąty zawitał do największych kurortów w Polsce. Stoiska Tchibo Family pojawiły się w siedmiu nadmorskich kurortach (Świnoujściu, Kołobrzegu, Ustce, Darłówku, Dziwnowie, Łebie i Władysławowie).

Każde ze stoisk Tchibo podzielone zostało na część kawiarnianą, strefę relaksu oraz przestrzeń animacyjną dla najmłodszych ? z kołem fortuny, stanowiskiem do malowaniem buziek, a także grami i zabawami. W centrum każdego stoiska ustawiono profesjonalny bar, gdzie skosztować można było przeróżnych rodzajów kaw, smoothies oraz orzeźwiających napoi gazowanych o smaku kawy.

Cykl nadmorskich eventów, częścią większej letniej kampanii promocyjnej.

Relacje ze stref Tchibo Family, które powstały w ramach szeroko zakrojonej kampanii Tchibo, śledzić można było m.in. w mediach społecznościowych, w programach i na platformach stacji TVN, (?Co za tydzień?, ?Dzień dobry Wakacje? i stacji TTV), w mediach lokalnych; ogólnopolskich mediach drukowanych o tematyce life stylowej, a także na portalach o gwiazdach.

Istotną częścią tego letniego projektu było badanie konsumenckie poświęcone podziale obowiązków domowych w polskiej rodzinie, a także roli kawy w codziennym życiu pani domu – partnerki, żony i matki. Badanie przeprowadzone zostało pod koniec czerwca tego roku, a zgromadzone wnioski okazały się ciekawym contentem do serii artykułów w ogólnopolskich mediach konsumenckich, jak również marketingowych i biznesowych.

A to już wiesz?  Art Outlet. Sztuka Dawna i Współczesna

Tegoroczny Projekt Plaża okazał się ogromnym sukcesem i zgromadził przeszło 3000 plażowiczów. 

Marka Tchibo zadbała, aby tegoroczna edycja projektu zapewniła gościom niezapomniane wrażenia i pozytywne emocje podczas rodzinnych wakacji nad Bałtykiem

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
MOC ATRAKCJI DLA CAŁEJ RODZINY- za nami letnia kampania promocyjna Tchibo Family BIZNES, Media i PR - W tegorocznym Projekcie Plaża Tchibo postawiło na Mamy i Żony! Przesłaniem cyklu 8 spotkań z rodzinami gwiazd było sprawienie przyjemności paniom domu, które - jak ukazuje badanie agencji IRCenter, samodzielnie stawiają czoła większości domowych obowiązków, obok pracy zawodowej.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy