Aktulności BIZNES Media i PR

Ruszyła kampania 1% SOS Wiosek Dziecięcych

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VML Poland. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka zrealizowała firma Papaya

Data publikacji: 2019-02-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania 1% SOS Wiosek Dziecięcych
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VML Poland. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka zrealizowała firma Papaya Films.

Ruszyła kampania 1% SOS Wiosek Dziecięcych BIZNES, Media i PR - Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VML Poland. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka zrealizowała firma Papaya Films.

Zaniedbanie, poczucie odrzucenia i samotności, trudności edukacyjne, czy brak wiary w siebie to tylko niektóre z przeciwności, jakim muszą stawić czoła tysiące potrzebujących dzieci w Polsce. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia i pomocy w wyrównaniu ich szans.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce od 35 lat pomaga dzieciom pozbawionym opieki rodziców, a także tym z rodzin w trudnej sytuacji życiowej. Jego wsparcie obejmuje obecnie 1530 dzieci w Polsce. Nowa kampania Stowarzyszenia, oparta na motywie metaforycznej walki, zwraca uwagę na to, z jakimi problemami i przeszkodami mierzą się jego podopieczni. 

Pod naszą opiekę trafiają dzieci, które mimo młodego wieku niosą ze sobą ciężar trudnych doświadczeń. Tak jak mała bohaterka naszej kampanii, którą obserwujemy na prawdziwym, przytłaczającym ringu ? również nasi podopieczni muszą stawiać czoła przeciwnościom, które często ich przerastają. Codziennie pracujemy nad tym, by wspierać ich w tej nierównej, niesprawiedliwej walce. Robimy wszystko, by zapewnić im szczęśliwe dzieciństwo i przygotować ich do samodzielnego życia. Aby nam w tym pomóc wystarczy pamiętać o naszej organizacji rozliczając swój PIT. Przekazanie 1% podatku pomoże wyrównać szanse najbardziej potrzebujących dzieci ? mówi Barbara Rajkowska, Dyrektor Krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Stowarzyszenie prowadzi 4 SOS Wioski Dziecięce, gdzie opuszczone i osierocone dzieci znajdują troskliwy dom, rodzinną opiekę i bezwarunkowe wsparcie. Równolegle do opieki zastępczej, Stowarzyszenie rozwija również działania profilaktyczne, w ramach Programu ?SOS Rodzinie?, którego celem jest ochrona dzieci przed utratą opieki i zapewnienie im kompleksowego wsparcia. Program obejmuje 14 świetlic środowiskowych, w których potrzebujące dzieci mogą m.in. otrzymać pomoc psychologiczną, zjeść ciepły posiłek i nadrobić zaległości w nauce.

A to już wiesz?  Ranking najpopularniejszych hoteli na Facebooku w Polsce

Ogólnopolska kampania 1% prowadzona będzie do końca kwietnia 2019 roku i obejmie prasę, Internet, a także reklamy na nośnikach w przestrzeni miejskiej. W ramach akcji promocyjnej uruchomiona została strona www.dziecisos.org, na której pobrać można bezpłatny program PIT 2018 lub wypełnić zeznanie podatkowe online. Towarzyszący działaniom promocyjnym film reklamowy przedstawia kilkuletnią dziewczynkę, przygotowującą się do wyjścia na ring bokserski, na którym musi się zmierzyć w symbolicznej walce. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VML Poland. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka zrealizowała firma Papaya Films.

https://www.youtube.com/watch?v=2XJnPTbtogo 

Aby przyłączyć się do wspólnej pomocy, wystarczy przekazać 1% podatku na rzecz podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych, wpisując nr KRS 0000 056 901 w odpowiednią rubrykę formularza PIT.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ruszyła kampania 1% SOS Wiosek Dziecięcych BIZNES, Media i PR - Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VML Poland. Spot w reżyserii Daniela Jaroszka zrealizowała firma Papaya Films.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy