Aktulności BIZNES Media i PR

Świeża Bazylia i El Padre partnerami Kongresu 590

Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego

Data publikacji: 2018-09-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świeża Bazylia i El Padre partnerami Kongresu 590
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego wydarzenia.

Świeża Bazylia i El Padre partnerami Kongresu 590 BIZNES, Media i PR - Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego wydarzenia.

Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego wydarzenia.

Świeża Bazylia odpowiada za kompleksową obsługę PR, w tym opracowanie oraz zrealizowanie strategii komunikacji, relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, obsługę eventową i wszelkie kwestie organizacyjne. Kierować także będzie działaniami w mediach społecznościowych i online. Ponadto odpowiada za pozyskanie partnerów biznesowych, instytucjonalnych i medialnych.

Agencja El Padre będzie odpowiedzialna za produkcję i reżyserię wydarzeń na scenie głównej Kongresu, przygotowanie oprawy scenograficznej i multimediów. Ponadto El Padre zorganizuje Galę Nagród Gospodarczych Prezydenta RP oraz część artystyczną wydarzenia.

Kongres 590 to jedno z największych wydarzeń gospodarczych w Polsce. Tegoroczna edycja odbędzie się 15-16 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A w Jesionce koło Rzeszowa. Rok temu Kongres zgromadził 4 tys. uczestników i blisko 400 akredytowanych dziennikarzy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Świeża Bazylia i El Padre partnerami Kongresu 590 BIZNES, Media i PR - Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego wydarzenia.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Adriana Misiorska, SEM Strategist, przechodzi z GroupM do SalesTube

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy