Film

Wieczory z Discovery Channel

A Little Sand Play Little girls experiencing the wonders of sand in Huntington Beach, California. Photographer's daughters. Âť Uploaded by kryssindor
“Wieczory z Discovery Channel” – kolejna akcja specjalna Wirtualnej Polski Dział Akcji Specjalnych Biura Reklamy Wirtualnej Polski we współpracy z domem mediowym Mindshare realizuje drugą

“Wieczory z Discovery Channel” – kolejna akcja specjalna Wirtualnej Polski

Dział Akcji Specjalnych Biura Reklamy Wirtualnej Polski we współpracy z domem mediowym Mindshare realizuje drugą odsłonę niestandardowej formy promocji wybranych programów kanału Discovery Channel. W jej ramach portal uruchomił serwis dedykowany discoverychannel.wp.pl, który przyciąga internautów przed ekranyć telewizorów.

Witryna discoverychannel.wp.pl to serwis konkursowy, którego zadaniem jest zwiększenie popularności wybranych programów Discovery Channel. Dzięki śledzeniu konkretnych programów i odpowiadaniu na pytania z nimi związane na stronie WWW, użytkownicy mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, m.in. iPody czy MacBooki.

A Little Sand Play Little girls experiencing the wonders of sand in Huntington Beach, California. Photographer's daughters. Âť Uploaded by kryssindor
A Little Sand Play Little girls experiencing the wonders of sand in Huntington Beach, California. Photographer's daughters. Âť Uploaded by kryssindor
Celem realizowanej przez WP, wraz z partnerem, akcji reklamowej, jest przyciągnięcie jak największej liczby użytkowników Internetu do kanału Discovery Channel. Internauta otrzymuje prostą informację: “Oglądaj codziennie Discovery Channel i wygrywaj cenne nagrody”. Zgodnie z tym przekazem, użytkownicy codziennie odpowiadają na dwa pytania dotyczące programu, którego emisja odbywa się tego dnia w TV.
Konkurs, będący niestandardową, sieciową akcją reklamową, cieszy się dużym zainteresowaniem użytkowników. Witryna została opracowana w oparciu o szczegółowy brief klienta, stanowiąc jeden z elementów akcji promocyjnej Discovery Channel, obejmującej także kampanię displayową realizowaną na całym portalu.

To już druga edycja kampanii promocyjnej – mówi Jan Chechłacz z Działu Akcji Specjalnych WP – Poprzednia, w niespełna trzy tygodnie zachęciła ponad trzy i pół tysiąca użytkowników Sieci do udziału w konkursie. Sukces akcji sprawił, że zdecydowano się na drugą odsłonę konkursu. Ten rozpoczął się zaledwie kilka dni temu [7 kwietnia – przyp. red.], ale już teraz możemy stwierdzić, że i to wydanie cieszy się sporą popularnością.

“Wieczory z Discovery Channel” to przykład jednej z wielu niestandardowych form promocji, zrealizowanych przez Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski. W ramach Działu tworzone są kompleksowe rozwiązania reklamowe – począwszy od koncepcji projektu i mediaplanów promocyjnych, poprzez pełną realizację pomysłu (produkcję rozwiązania i promujących go form), monitorowanie kampanii, skończywszy na raportowaniu i podsumowaniu efektów kampanii. Do portfolio realizowanych przez Dział Akcji Specjalnych projektów zaliczyć można: konkursy, serwisy dedykowane – poświęcone w całości określonym produktom klienta, portalowe serwisy pod patronatem klienta – z pełną obsługą redakcyjną, treściami tworzonymi przez użytkowników oraz społecznościami, sponsoring serwisów redakcyjnych, tworzenie multimedialnych rozwiązań audio i wideo (seriale, programy TV), formaty typu Rich Media (oparte na interakcji z użytkownikami), produkcję contentu (treści) do realizowanych projektów, niestandardowe formaty reklamowe, a także inne projekty wychodzące często poza promocję on-line (druk książek, imprezy plenerowe, itp.).
Klienci Działu Akcji Specjalnych to m.in.: P&G, Nestle Polska, Mars Polska, Unilever, HBO, Colgate-Palmolive, Orange, Skoda Auto Polska, ASUS, Telekomunikacja Polska.

A to już wiesz?  Być jakć migrenik

www.discoverychannel.wp.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy